PRZEGLĄD SEZONOWY

CENA 120 ZŁ

  1. Diagnostyka
    – stanu ramy,
    – aslinek i pancerzy,
    – przerzutek przód i tył, haka przerutki,
    – klocków hamulcowych,
    – obręczy, naciągu szprych,
    – łańcucha oraz zębatek,
    – łożysk sterowych i łożysk suportu,
  2. Konserwacja linek i pancerzy hamulcowych+ przerzutkowych
  3. Regulacja  hamulców przód i tył
  4. Regulacja przerzutek przód i tył
  5. Smarowanie napędu oraz wszystkich połączeń ruchomych
  6. Ustawienie kokpitu (kierownica, mostek, klamki, manetki)
  7. Kontrola kluczem dynamometrycznym wszystkich połączeń śrubowych

PRZEGLĄD PEŁNY

CENA 200 zł

  1. Mycie roweru
  2. Diagnostyka
    – stanu ramy,
    – linek i pancerzy,
    – przerzutek przód i tył, haka przerutki,
    – klocków hamulcowych,
    – obręczy, naciągu szprych,
    – łańcucha oraz zębatek,
    – łożysk sterowych i łożysk suportu,
  3. Konserwacja linek i pancerzy hamulcowych+ przerzutkowych
  4. Regulacja geometrii haka przerzutki
  5. Smarowanie napędu oraz wszystkich połączeń ruchomych
  6. Centrowanie kół przód+ tył
  7. Regulacja  hamulców przód i tył
  8. Regulacja przerzutek przód i tył
  9. Ustawienie kokpitu (kierownica, mostek, klamki, manetki)
  10. Kontrola kluczem dynamometrycznym wszystkich połączeń śrubowych

PRZEGLĄD GENERALNY

CENA 400 zł

  1. Mycie roweru
  2. Demontaż roweru z osprzętu do części pierwszych
  3. Diagnostyka
    – stanu ramy,
    – linek i pancerzy,
    – przerzutek przód i tył, haka przerutki,
    – klocków hamulcowych,
    – obręczy, naciągu szprych,
    – łańcucha oraz zębatek,
    – łożysk sterowych i łożysk suportu
  4. Wymiana wszystkich linek i pancerzy
  5. Smarowanie lub wymiana łożysk suportu
  6. Smarowanie lub wymiana łożysk sterowych
  7. Demontaż, czyszczenie i smarowanie piasty tylnej+ piasty przedniej
  8. Mycie lub wymiana napędu (łańcuch/ kaseta mechanizm korbowy/zębatki)
  9. Montaż osprzętu
  10. Smarowanie napędu oraz wszystkich połączeń ruchomych
  11. Regulacja geometrii haka przerzutki
  12. Centrowanie kół przód+ tył
  13. Regulacja  hamulców przód i tył
  14. Regulacja przerzutek przód i tył
  15. Smarowanie napędu oraz wszystkich połączeń ruchomych
  16. Ustawienie kokpitu (kierownica, mostek, klamki, manetki)
  17. Kontrola kluczem dynamometrycznym wszystkich połączeń śrubowych

Usługa odświeżenia całego Twojego roweru tzw. “rowerowe SPA”. Możemy ją wykonać jako oddzielną usługę lub podczas wykonywanego serwisu roweru.

Zakres prac:

1. Mycie roweru
2. Demontaż osprzętu
3. Mycie napędu
4. Korekta lakieru
5. Polerowanie ramy
6. Woskowanie ramy
7. Czernienie opon
8. Odświeżanie plastikowych elementów
9. Montaż osprzętu

CENA: 150-250 zł

Wykonujemy serwisy zawieszeń rowerowych w rowerach zarówno typu hardtail jak i z fulli. Specializujemy się w naprawach widelcy Cannondale Lefty, Headshok. Wykonujemy przeglądy i serwisy widelcy Fox oraz Rock Shox. Wykonujemy pełne naprawy łącznie z wymianami łożysk w ramach z pełnym zawieszeniem. Na życzenie klienta możemy wykonać fotodokumentację, wykonujemy zdjęcia podczas napotkanych uszkodzeń.

Zakres prac:

1. Demontaż widelca
2. Mycie widelca, rozbiórka i inspekcja stanu zewnętrznego
3. Czyszczenie korpusu amortyzatora oraz tłumika, inspekcja stanu wewnętrznego
4. Wykonanie zdjęć dokumentacyjnych (w przypadku napotkanych uszkodzeń)
5. Wymiana uszczelnień kurzowo olejowych, komory powietrznej, tłumika olejowego
6. Wymiana płynu komory powietrznej, oleju w dolnych lagach, oleju w tłumiku
7. Montaż widelca, pompowanie, kontrola pracy
8. Odpowietrzanie manetek hydraulicznych, wymiana linek blokady widelca
9. Czyszczenie lub wymiana łożysk/ bieżni w widelcach Lefty (DLR, Speed, Hybrid 1.0,2.0) i Headshok

CENA: 80-350 zł

USŁUGACENA
Centrowanie koła 15-25 zł
Czyszczenie i smarowanie łożysk sterowych40,00 zł
Czyszczenie i smarowanie piasty przedniej/ tylnej40,00 zł
Gwintowanie mufy suportu40,00 zł
Mycie roweru + czyszczenie ramy30,00 zł
Smarowanie goleni amortyzatora5,00 zł
Wymiana korby, wymiana łożysk suportu40,00 zł
Wymiana linki+ pancerza, regulacja25,00 zł

Powiadom mnie o nowym artykule lub okazji!
Nie lubię spamu tak samo jak Ty.