Coraz popularniejsze “szutrówki” nie bez powodu zdobywają serca coraz większej rzeszy rowerzystów. Połączenie zalet roweru szosowego z rowerem crossowym który świetnie sobie radzi na leśnych ścieżkach i szutrach to coś co brzmi jak dobry trening który nie będzie ograniczony tylko do asfaltu. Szeroki zakres napędu przygotowany pod wyższe średnie prędkości, aerodynamiczna pozycja zbliżona do roweru szosowego ale mniej agresywna, w połączeniu z hamulcami tarczowymi, grubymi crossowymi oponami i wygodną poszerzoną u dołu kierownicą.
1. Zastosowanie Kompozycja zalet roweru szosowego oraz crossowego daje Ci szerokie spektrum zastosowania tego roweru w jedździe po asfaltach, w terenie a nawet i w mieście. Zimowych treningów też już nie będziesz musieć spędzać na trenażerze.
2. Pozycja: raczej mocno pochylona ale mniej niż w rowerach szosowych, trathlonowych lub czasowych.
3. Zasięg: Jeśli jeździsz szosą a do tego masz możliwość odpłynięcia w szutrowe bezdroża… to w zasadzie zasięgi można porównywać do tych robionych na rowerach elektrycznych. 60-100 km nie będzie dla Ciebie problemem po dwóch miesiącach treningów.

Wyświetlanie jednego wyniku